میدونید میخواستم دیگه وبلاگ رو ول کنم اما

دلم نمیاد برا همین این داستانو تا آخر مینویسم تا ببینم بعدش چی میشه

اصلا من چرا دارم اینا رو به شما می گم ؟

به هر حال فرقی نمیکنه شما چرا نظر نمیدین ؟ 

باید حتما دعواتون کنم تا نظر بزارین

دیگه تکرار نشه

فهمیدید؟

منتظر جوابم



نظرات شما عزیزان:

goli
ساعت16:32---28 خرداد 1392
دقت داری ازوقتی تابستون شروع شده دیگه داستانروننوشتی؟!!!!!!!درصورتی که گفتی چون تابستون شروع شده زودبه زودداستانرومینویسی!!!!!!!!!!!!!!!!

goli
ساعت22:05---27 خرداد 1392
دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,

] [ 16:16 ] [ zahra ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه